Rođen iz DNK-a koji je pobjedio na trkama, dokazan na stazi i odgojen za ulicu, izbrušeni stas novog GSX-S1000 pretvara ga u još čvršći i upečatljiviji paket koji je spreman da okrene glave i posjeduje ulice. Sve je u upravljanju performansama, većoj kontrolisanosti, upotrebljivosti vozača i izgledu koji se ne može nadmašiti.
Cijena već od
Pomaknite se prema dolje da saznate više o motoru, šasiji i komponentama, elektronici i stilu.
Odaberite svoju boju, dodatnu opremu i opcije financiranja na jednom zgodnom mjestu, s mogućnošću da svoju konfiguraciju pošaljete lokalnom distributeru ako želite saznati više.
Jeste li vidjeli sve što trebate znati? Naručite online već danas i vaš odabrani Suzuki zastupnik će vam se javiti da vam pomogne da osigurate vašu savršenu novu mašinu.
Četvorotaktni DOHC tečno hlađeni redni četverotaktni motor visokih performansi od 999 ccm koji pokreće GSX-S1000 nasljeđuje istinski pobjednički DNK superbicikla. Ovaj ulično podešen motor baziran je na osnovnoj arhitekturi koja koristi znanje stečeno tokom decenija razvoja GSX-R1000 za osvajanje nebrojenih pobeda u proizvodnim trkama, dok takođe uključuje napredne tehnologije razvijene za MotoGP trke.
Novi rezervoar za gorivo povećava kapacitet na 19 litara, bez da izgleda veće. Ovo koristi vozaču smanjenjem učestalosti zaustavljanja radi točenja goriva, omogućavajući domet od 194 milje na osnovu službene potrošnje goriva od 46.31 MPG prema WMTC standardu.
Liveni aluminijski točkovi imaju sportski izgled i krutu laganu strukturu u dizajnu sa šest krakova. Ovi točkovi su opremljeni novim Dunlop SPORTMAX Roadsport 2 radijalnim gumama, koje imaju ažuriranu unutrašnju strukturu posebno dizajniranu za optimalne performanse na GSX-S1000, kao i optimizirani uzorak gazećeg sloja sa novim sastavom koji poboljšava pozitivno prianjanje u mokrim uslovima, brže se zagrijava i bolje se troši. Kombinacija ovih točkova i novih guma savršeno sarađuje sa postavkama prednjeg i zadnjeg ovjesa kako bi se ostvarilo izvrsno prianjanje, stabilnost i brzo upravljanje potrebni za sportske performanse.
KYB obrnut kartridž prednje viljuške od 43 mm pružaju vožnju koja je glatka, ali sportska. Imaju hod od 120 mm i potpuno podesivo prigušivanje, povrat, kompresiju i predopterećenje opruge. Zadnji ovjes tipa link sa podesivim prigušivanjem povrata i postavkama predopterećenja opruge efikasno reaguje na različite površine ceste kako bi održao agilnost i stabilnost, dok omogućava hod zadnjeg točka do 130 mm. Postavke ovjesa su testirane i podešene kako bi se najbolje uskladile sa unutrašnjom strukturom gume i omogućile precizno upravljanje i poboljšano skretanje u zavoje.
GSX-S1000 ima radijalno postavljene Brembo monoblok čeljusti visokih specifikacija. Čeljusti svaka imaju četiri suprotstavljena klipa od 32 mm koji djeluju na plivajuće diskove od 310 mm za snažnu kočionu snagu.
Šasija sadrži kompaktan, lagan paket koji čini GSX-S1000 agilnim i predvidljivim za ulični motocikl visokih performansi s velikim zapreminom. Njegov aluminijski okvir s dvostrukim nosačima pomaže u pružanju oštrog upravljanja i izvrsne sposobnosti držanja na cesti, dok su njegove ravne glavne cijevi idealne za postizanje visoke krutosti i male težine. Sve to povezuje robusno ojačana aluminijska zadnja viljuška koja dodatno doprinosi karakteru prianjanja na cesti, omogućavajući vam da vozite s povjerenjem.
Samo gledajući dizajn šasije, možete osjetiti koliko je GSX-S1000 agilan, kontrolabilan i zabavan za vožnju. Svaki aspekt odražava inženjering fokusiran na pružanje izvrsnog upravljanja i kontrole, bilo da vozite po gradskim ulicama, pregovarate zavojite planinske ceste ili čak vozite GSX-S1000 na stazu.
Cilj koncepta dizajna je vizualno izraziti potencijal motocikla sposobnog za tako visoke performanse i prenijeti sofisticiranost i rafiniranost proizvoda dizajniranog da omogući predvidljiviju vožnju s većom kontrolom na svakoj vrsti vožnje. Njegove oštre linije, radikalno novi dizajn farova i tanak prednji i zadnji dio ističu mišićavu masu njegovog središnjeg dijela, stvarajući agresivan stav koji govori o moći i potencijalu za performanse.
Radikalan dizajn i originalan izrez šestostranih leća novih složenih LED farova stvaraju oštar, kompaktan i jedinstven prednji deo. Minimalistička zaštita oko njih dodaje oštre linije i osjećaj napetosti koji je inspirisan dizajnima pronađenim na Suzuki MotoGP trkačkim mašinama i najnovijim avionima naoružanim za nevidljivost.
Instrument tabla sadrži sve potrebne informacije na kompaktnom, punom LCD ekranu koristeći čist i intuitivan raspored sa informacijama prikazanim po prioritetu. Karakteriše je prilagođeni prikaz sa ekskluzivnom grafikom i plavim pozadinskim osvjetljenjem usklađenim sa GSX-S1000. LCD indikatori na panelu uključuju brzinomjer, tahometar, hodometar, dvostruki merač putovanja, položaj prenosa, temperaturu vode, domet vožnje, mod za merenje vremena kruga, prosečnu potrošnju goriva, trenutnu potrošnju goriva, mod kontrole trakcije^2, SDMS mod, Quick Shift (UKLJUČENO/ISKLJUČENO), merilo goriva, sat, napon baterije, indikator obrtaja i podsetnik za servis.
Pored istaknutih prednjih svjetala, GSX-S1000 također koristi prednje i zadnje pokazivače sa LED diodama u tankim šipkastim kućištima koja se pružaju ravno prema van. Na zadnjem dijelu, tanko, ravno oblikovano zadnje kombinovano svjetlo koristi LED diode za visoku vidljivost i dug vijek trajanja. Dizajn sa dvostrukim lećama naglašava elegantne linije kompaktnog zadnjeg dijela.
Dinamične sportske performanse susreću sposobnost i udobnost na velikim udaljenostima. Uzbudljiv motor, prilagodljiva šasija, poluaktivno ovjes i pomoć vozaču sljedeće generacije. Spremni za svako putovanje.
Snaga | 152PS | Obrtni moment | 106Nm |
---|---|---|---|
Zapremina motora | 999cc | Potrosnja goriva | 5.17 |
Ukupna dužina | 2115 mm (83.27 in) | Ukupna širina | 810 mm (42.50 in) |
---|---|---|---|
Ukupna visina | 1080 mm (42.52 in) | Odvojenost od tla | 140 mm (5.5 in) |
Međuosovinsko rastojanje | 1460 mm (57.48 in) | Masa vozila | 214 kg (472 lbs) |
Visina sjedala | 810 mm (31.9 in) | Kapacitet goriva | 19.0 L (4.2 UK gallons) |
Snaga | 152PS | Obrtni moment | 106Nm |
---|---|---|---|
Podmazivanje | 46.31 | Sistem goriva | Ubrizgavanje goriva |
Pogon | Lanac | Provrt | 73.4 x 59.0 mm (2.89 in x 2.32 in) |
Tip motora | 4-taktni, 4-cilindrični, tečno hlađeni, DOHC | Kompresioni odnos | 12.2 : 1 |
Paljenje | Elektronsko paljenje (tranzistorsko) | Transmisija | 6-stepeni stalni zupčanik |
Pokretač | Električni | Emisija CO2 | 143 g/km |
Prednji ovjes | Obrnuto teleskopski, opruga, uljno amortizovan | Zadnji ovjes | Tip veza, opruga, uljno amortizovan |
---|---|---|---|
Prednje kočnice | Disk, dvostruki | Zadnje kočnice | Disk |
Prednje gume | 120/70ZR17M/C (58W) | Zadnje gume | 190/50ZR17M/C (73W) |
Ukoliko želite ponudu za vozilo popunite obrazac ispod i kontaktirati će vas naš prodavač.