Nova era za sportske motocikle, u kojoj se izgled superbicikla kombinuje sa stvarnim performansama i upotrebljivošću. Snažan motor prepun obrtnog momenta, smešten u agilnu šasiju koja reaguje, sa performansama poboljšanim sofisticiranim paketom elektronike za iskustvo bez premca na putu ili stazi.
Cijena već od
Pomaknite se prema dolje da saznate više o motoru, šasiji i komponentama, elektronici i stilu.
Odaberite svoju boju, dodatnu opremu i opcije financiranja na jednom zgodnom mjestu, s mogućnošću da svoju konfiguraciju pošaljete lokalnom distributeru ako želite saznati više.
Jeste li vidjeli sve što trebate znati? Naručite online već danas i vaš odabrani Suzuki zastupnik će vam se javiti da vam pomogne da osigurate vašu savršenu novu mašinu.
Novi motor za novu eru sportskih motocikala, novi GSX-8R koristi Suzukijev novi paralelni dvostruki motor, koji isporučuje okretni moment u izobilju u rasponu okretaja, pruža uzbudljiv karakter i osjećaj zahvaljujući dizajnu radilice od 270 stupnjeva i omogućava tanak dizajn šasije zahvaljujući svom kompaktnom rasporedu.
Dizajniran da se savršeno uklopi s platformom paralelnog dvocilindričnog motora i izrađen od čeličnih cijevi optimizirane krutosti, okvir je projektiran da doprinese agilnom rukovanju, pruži izvrsnu stabilnost u ravnoj liniji i da jednako dobro radi u urbanim sredinama ili na sportskim vožnjama po zavojitim cestama. Sklop prednjih svjetala montiran je direktno na okvir, smanjujući količinu težine koju nose upravljači, čime GSX-8R postaje još upravljiviji i pruža neutralniji osjećaj prilikom upravljanja. Osim toga, izložene šine za sjedište dizajnirane su da podrže vozača, ali i da doprinesu vitkom izgledu i sportskom, funkcionalnom privlačnošću GSX-8R.
Sadrži dugačak međuosovinski razmak za poboljšanje stabilnosti u ravnoj liniji, dok ostali dizajnerski elementi šasije osiguravaju agilno rukovanje i sposobnost upravljanja u zavojima, te tanak, kompaktan dizajn. Ključni prioritet bio je pružiti sportski položaj za vožnju koji efikasno raspoređuje težinu naprijed i nazad, pružajući iskustvo vožnje s uključenim osjećajem, a istovremeno nudeći udobnost. Nove odvojene aluminijske ručke pomažu u postizanju ovoga pružajući položaj za vožnju s nagnutim naprijed. Osim toga, paralelni dvocilindrični motor koristi geometriju jer mu kompaktne dimenzije prednjeg dijela omogućavaju da postavi vozačevu tačku kuka dalje naprijed. Ovo, zauzvrat, omogućava vozaču da pomakne svoju težinu naprijed i lakše kontrolira GSX-8R prilikom upravljanja uskim zavojima.
Radijalno montirane prednje kočione čeljusti koje zahvataju plutajuće diskove od 310mm pružaju snažnu kočionu snagu i predvidljive performanse kočenja. Zadnja kočnica koristi disk od 240mm i čeljust s jednim klipom i kliznim pinom.
Showa SFF-BP (Separate Function Fork – Big Piston) obrnute prednje vilice omogućavaju eliminaciju uloška na jednoj strani i čine moguće povećanje veličine klipa. Struktura ne samo da smanjuje težinu, već također ima stabilne karakteristike amortizacije. Mono-šok tipa link na zadnjem dijelu, s podešavanjem prednaprezanja, postavljen je tako da doprinosi stabilnosti u ravnoj liniji i glatkoj, kontrolisanoj vožnji.
Liveni aluminijski točkovi doprinose agilnom rukovanju i vizualno poboljšavaju sportski stav GSX-8R. Dunlop RoadSport 2 radijalne gume – 120/70ZR17 naprijed, 180/55ZR17 nazad – dizajnirane su za optimalan rad u svim uvjetima i pružaju sigurno prianjanje. Unutrašnja konstrukcija sadrži karkasu i sloj pojasa podešen da postigne pravi nivo krutosti kako bi odgovarao težini i performansama GSX-8R, te pružio pravu kombinaciju agilnosti i stabilnosti. Dokazani dezen gazećeg sloja Dunlop koristi silika smjesu koja poboljšava pozitivno prianjanje u mokrim uvjetima i ima dugotrajnu otpornost na habanje. Ovi točkovi i gume rade u harmoniji s postavkama prednjeg i zadnjeg ovjesa kako bi pružili pozitivan feedback, agilno rukovanje i neutralno upravljanje, te ugodnu vožnju.
GSX-8R koristi vrlo atraktivan aluminijski zamajac s jedinstvenim oblikom koji je projektiran da pruži pravi nivo vertikalne, lateralne i torzijske krutosti, omogućavajući stabilno rukovanje i veću udobnost vožnje.
GSX-8R koristi kovane aluminijumske odvojene ručke. Upotreba aluminijuma ne samo da minimizira težinu, već pritisak primijenjen u procesu kovanja također doprinosi stvaranju visoko krutih komponenti. Niže, više naprijed postavljanje ručki pruža sportskiji položaj za vožnju, stavljajući više vozačeve težine preko prednjeg točka.
Vozačko sjedište je dizajnirano za sportsku vožnju. Pružajući podršku vozaču prema zadnjem dijelu, sjedište je oblikovano da ponudi slobodu kretanja i prekriveno je materijalom koji osigurava pozitivno prianjanje. Sa tankim dizajnom, glatko zaobljeni rubovi sjedišta također olakšavaju vozaču da postavi noge na tlo kada je zaustavljen.
Vjetrobransko staklo i maska za GSX-8R razvijeni su kroz opsežno testiranje u vjetrotunelu kako bi se poboljšale aerodinamičke performanse i smanjio umor tokom dugih vožnji smanjujući buku vjetra i sprečavajući zanošenje. Retrovozori montirani na masku dizajnirani su i testirani da poboljšaju aerodinamičke performanse i zaštitu od vjetra. S oštrim dizajnom, upotpunjuju sportski izgled.
GSX-8R koristi 5-inčni kolor TFT ekran. Jasni, lako čitljivi prikazi visokog kvaliteta informacija vas održavaju potpuno informisanim o svim sistemima i postavkama motocikla, te pružaju vitalne informacije o statusu rada u realnom vremenu. Tahometar također služi kao programabilni indikator broja obrtaja motora. Treperi kada brzina motora dostigne unaprijed postavljeni broj obrtaja koji je unio vozač. Može se postaviti u koracima od 250 obrtaja u minuti unutar raspona od 4,000 obrtaja u minuti do 9,750 obrtaja u minuti s funkcijom koja vam omogućava prikaz velikih pop-up upozorenja i podsetnika. Ručne ili automatske postavke prebacivanja za dnevni (bijeli) i noćni (crni) način rada omogućavaju vam da maksimalno povećate vidljivost u bilo koje doba dana i u bilo kojoj situaciji vožnje.
Stilizacija za novi GSX-8R temelji se na tri ključne fraze: nova era, vizualna struktura i ikona. Nova era odražava daljnju evoluciju futurističkog dizajnerskog jezika uvedenog na GSX-8S. Cilj je bio stvoriti temeljito modernu interpretaciju sportskog dizajna koja je dovoljno privlačna da postavi trend za uzbudljivu novu generaciju motocikala spremnih da nose Suzuki brend u budućnost. Vizualna struktura odražava ideologiju izlaganja funkcionalnih dijelova motocikla i njihovog bojenja kako bi se istakla visceralna privlačnost strukturnih elemenata, te naglasila mehanička privlačnost funkcionalne ljepote. Istaknuti detalji uključuju odvojene ručke, obojene šine za sjedište, aluminijske točkove, kratki dizajn prigušivača i tanki zadnji blatobran. Ikona simbolizira poštovanje koje su Suzukijevi dizajneri odali ikoničnom GSX-R dizajnu i preko 35-godišnjoj tradiciji GSX-R serije, čak i dok rade na stvaranju temeljito moderne interpretacije. Jedan primjer posvete GSX-R stilizaciji je dizajn prednje maske. Iako je povezan s GSX-R serijom u smislu DNK, GSX-8R predstavlja novo lice koje simbolizira budućnost Suzukijevog sportskog dizajna motocikala. Sve zajedno, stilizacija stvara privlačan, novi, agresivan izgled usmjeren prema naprijed koji je tanak, kompaktan, dobro izbalansiran i spreman za akciju.
Vertikalno postavljeni par heksagonalnih LED farova koristi svijetli mono-fokusni izvor svjetlosti koji vozaču pruža jasan pogled na put ispred. U smislu dizajna, vertikalna orijentacija tankog, kompaktnog sklopa farova s LED pozicionim svjetlom na vrhu stvara oštar izgled s jedinstvenim karakterom koji prednjem dijelu daje lagan i spreman izgled za akciju.
Kombinovano LED zadnje svjetlo i LED svjetlo registarske tablice montirani su na tanki zadnji blatobran, što stvara sportski dizajn koji čini da GSX-8R izgleda kratko, tanko i lagano na zadnjem dijelu.
Dinamične sportske performanse susreću sposobnost i udobnost na velikim udaljenostima. Uzbudljiv motor, prilagodljiva šasija, poluaktivno ovjes i pomoć vozaču sljedeće generacije. Spremni za svako putovanje.
Snaga | 82.9PS | Obrtni moment | 78Nm |
---|---|---|---|
Zapremina motora | 776cc | Potrosnja goriva | 3.5 |
Ukupna dužina | 2,155mm (84.8in) | Ukupna širina | 770mm (30.3in) |
---|---|---|---|
Ukupna visina | 1,135mm (44.7in) | Odvojenost od tla | 145mm (5.7in) |
Međuosovinsko rastojanje | 1,465mm (57.7in) | Masa vozila | 205kg (452lbs) |
Visina sjedala | 810mm (31.9in) | Kapacitet goriva | 14.0L (3.1UK gallons) |
Snaga | 82.9PS | Obrtni moment | 78Nm |
---|---|---|---|
Podmazivanje | Mokra kartera | Sistem goriva | Ubrizgavanje goriva |
Pogon | Lanac | Provrt | 84.0 x 70.0 (3.3in x 2.8in) |
Tip motora | 4-taktni, 2-cilindra, tečno hlađeni, DOHC | Kompresioni odnos | 12.8 : 1 |
Paljenje | Elektronsko paljenje (tranzistorsko) | Transmisija | 6-brzina, stalni zupčanik |
Pokretač | Električni | Emisija CO2 | 99 g/km |
Prednji ovjes | Obrnuto teleskopski, opruga, uljno amortizovan | Zadnji ovjes | Tip veza, opruga, uljno amortizovan |
---|---|---|---|
Prednje kočnice | Disk, dvostruki | Zadnje kočnice | Disk |
Prednje gume | 120/70ZR17M/C (58W) | Zadnje gume | 180/55ZR17M/C (73W) |
Ukoliko želite ponudu za vozilo popunite obrazac ispod i kontaktirati će vas naš prodavač.