Putujte bez ograničenja, sa čvrstim čeličnim okvirom, potpuno podesivim ovjesom od 220 mm, prednjim kotačem od 21 inča i razmakom od tla od 220 mm. Osvojite nove terene sa potpuno novim, 776cc 270° paralelnim dvostrukim motorom sa radilicom sa okretnim momentom. Opremljen dvosmjernim quickshifterom, 5-inčnim TFT ekranom u boji, kontrolom proklizavanja s šljunčanim načinom rada i promenljivim ABS-om, V-Strom 800DE je spreman za sve.
Cijena već od
Pomaknite se prema dolje da saznate više o motoru, šasiji i komponentama, elektronici i stilu.
Odaberite svoju boju, dodatnu opremu i opcije financiranja na jednom zgodnom mjestu, s mogućnošću da svoju konfiguraciju pošaljete lokalnom distributeru ako želite saznati više.
Jeste li vidjeli sve što trebate znati? Naručite online već danas i vaš odabrani Suzuki zastupnik će vam se javiti da vam pomogne da osigurate vašu savršenu novu mašinu.
V-Strom 800DE pokreće potpuno novi 776cc DOHC 270° paralelni dvostruki motor, sa četiri ventila po cilindru i dugohodnom konfiguracijom, pruža ravnotežu snažnog niskog gunđanja, upotrebljivog pogona srednjeg opsega i povlačenje slobodnog broja obrtaja, sve do vrha.
Nova era za sportske motocikle, u kojoj se izgled superbicikla kombinuje sa stvarnim performansama i upotrebljivošću. Snažan motor prepun obrtnog momenta, smješten u agilnu šasiju koja reaguje, sa performansama poboljšanom sofisticiranim paketom elektronike za iskustvo bez premca na putu ili stazi.
Sa svojim prostranim kapacitetom od 36 litara ove standardne bočne kutije imaju kompaktan dizajn koji se neprimjetno integrira s oštrim, futurističkim izgledom GX+. Svaki može primiti kacigu za cijelo lice i ima mehanizam s ključem koji se brzo otpušta za jednostavno postavljanje i uklanjanje.
Osnovna snaga je osigurana okvirom i zamajcem koji podržavaju superbike nivoe performansi motora. Produženo kretanje točkova na prednjem i zadnjem dijelu pomaže u izravnavanju neravnijih ili valovitih površina, dok Dunlop SPORTMAX Roadsport 2 gume pružaju sigurno prianjanje u svim uslovima. GX uvodi Suzuki napredni elektronski ovjes (SAES) po prvi put, sa raznovrsnim postavkama koje se automatski prilagođavaju u hodu kako bi odgovarale trenutnim uslovima vožnje. Ostali detalji uključuju uspravan položaj za vožnju i upravljače koji doprinose upravljivosti i stabilnosti. Kombinacija šasije i motora, u sprezi sa naprednim kontrolnim sistemima Suzuki Intelligent Ride System (SIRS), pruža uzbudljivo novo iskustvo vožnje.
Dvostruki aluminijski okvir je izrađen da pruži agilno rukovanje i odličnu sposobnost držanja na putu, čak i kada se vozi s putnikom i potpuno natovaren. Kada se gleda sa strane, glavne cijevi idu ravno od glave upravljača do zamajca. Ovaj dizajn pomaže u postizanju visoke čvrstoće i manje težine. Šine za sjedište služe dvije svrhe. Prvo, pružaju čvrste i sigurne tačke za pričvršćivanje opcionalnih bočnih kofera. Drugo, njihova relativno niska visina omogućava povećanje debljine sjedišta za putnika radi veće udobnosti. Kao bonus, izloženi dizajn doprinosi upečatljivom izgledu funkcionalne ljepote.
GSX-S1000GX+ je dizajniran da pruži maksimalnu udobnost za opuštenije i manje zamorno putovanje, kako za vozača, tako i za suvozača. Pažnja na detalje uključuje plutajuće upravljače i gumene nožne oslonce koji smanjuju vibracije, te udobno novo sjedište. Da bi se postigla optimalna crossover touring pozicija za vožnju, ručke upravljača su 55mm bliže vozaču nego na GSX-S1000GT. Ovo omogućava vozaču uspravniji položaj, što povećava udobnost. Nove ručke su također 50mm duže od GT-a i imaju 14mm širi raspored ručki, što ih čini udobnim za držanje i omogućava vozaču veću kontrolu nad upravljanjem uz manje napora. Produženo kretanje ovjesa i novi dizajn sjedišta također produžavaju udaljenost između vozačevog kuka i tačke oslonca za noge za 15mm, što dodatno doprinosi udobnosti smanjujući savijanje koljena. Krajnji rezultat je udoban uspravan položaj za vožnju koji je manje zamoran i pruža veću kontrolu, bilo da se putuje na duže relacije ili se kreće u uživanje u sportskoj vožnji.
GSX-S1000GX+ je prvi Suzuki motocikl koji usvaja Suzuki Napredni Elektronski Ovjes (SAES), koji nudi širok spektar postavki koje učinkovito podržavaju sve, od agresivne sportske vožnje do dugotrajne vožnje na daljinu. Suzuki Napredni Elektronski Ovjes (SAES) koristi Showa EERA® seriju ovjesa prilagođenog za GSX-S1000GX, koji je elektronska verzija SFF-CA™ obrnutih teleskopskih prednjih vilica i BFRC-lite® tipa monoshock. Ne samo da koristi informacije o vozilu i brzini od IMU i senzora brzine točkova, već također od visoko preciznih senzora hoda kompaktnog integriranih i u prednji i u zadnji ovjes. Ovaj najsuvremeniji elektronski kontrolisani ovjes ne samo da apsorbira nepravilnosti na putu kako bi poboljšao upravljivost i udobnost, već također postiže i dobre performanse pri malim brzinama i uvjerljivu stabilnost pri velikim brzinama
GSX-S1000GX+ je opremljen praktičnim zadnjim nosačem izrađenim od lakog aluminija. Čvrste ručke na svakoj strani pružaju putniku siguran hvat, ali su također dizajnirane tako da ne smetaju pri uklanjanju opcionalnih bočnih kofera. Nudeći kapacitet nosivosti od 6 kg, njegov elegantan dizajn također pruža vizualni utisak i prisustvo.
Robustni aluminijski zamajac se može pohvaliti naslijeđem trkaćih motocikala. Čvrst i ojačan, pruža izvrsnu sposobnost držanja na putu i snagu da izdrži duge vožnje, teške terete i zahtjeve sportske vožnje.
GSX-S1000GX+ koristi radijalno montirane Brembo monoblok prednje čeljusti. Svaka čeljust ima četiri suprotna klipa od 32mm koja djeluju na disk od 310mm s plutajućim nosačem za snažnu kočionu snagu. Jedan hidraulični disk pruža kočionu snagu za zadnji točak.
Lagani, šestokraki, liveni aluminijski točkovi imaju vrlo privlačan dizajn koji također doprinosi pozitivnom rukovanju i sportskoj izvedbi. Opremljeni su najnovijom generacijom Dunlop SPORTMAX Roadsport 2 radijalnih guma (120/70ZR17 prednja, 190/50ZR17 zadnja). Dizajnirane da optimalno rade i pružaju sigurno prianjanje, ove gume su fino podešene da odgovaraju težini i performansama GX+, te da pruže pravu kombinaciju agilnosti i stabilnosti. Dunlop-ov dokazani dezen gazećeg sloja koristi silika smjesu koja poboljšava pozitivno prianjanje u vlažnim uvjetima i ima dugotrajnu otpornost na habanje.
Vozačko i suvozačko sjedište su dizajnirani da pruže maksimalnu udobnost. Također imaju sportski i atraktivan dizajn. Jastuk vozačkog sjedišta je 15mm deblji nego na GSX-S1000GT. Osim toga, njegova gornja površina je ravnija s jedne strane na drugu nego na GT-u. Ovo povećava udobnost povećavajući površinu koja podržava težinu vozača od sredine prema zadnjem dijelu sjedišta, dok je prednji dio sjedišta sužen kako bi omogućio slobodu kretanja prilikom uživanja u agresivnijoj, sportskoj vožnji. Suvozačko sjedište je također 10mm deblje nego na GT-u, a njegova tvrdoća je prilagođena za GX+, dok je njegova gornja površina proširena za 26mm.
Prednji poklopac GX+, visinski podesivo vjetrobransko staklo i standardni poklopci za zglobove pažljivo su razvijeni da pruže željeni nivo aerodinamičkih performansi i udobnosti tokom dugih vožnji, dok su istovremeno pažljivo stilizirani kako bi postigli atraktivan izgled. Maksimizirana zaštita od vjetra čini vašu vožnju ugodnijom smanjujući izloženost hladnoći i elementima, smanjujući umor prilikom vožnje na duge distance pri velikim brzinama, omogućavajući vam da se fokusirate na uživanje u vožnji, bez obzira na vremenske ili putne uslove. Pažnja na detalje proteže se do prednjeg poklopca, gdje novi slojeviti dizajn suzbija stvaranje negativnog pritiska zraka kako bi se spriječilo udaranje vjetra u glavu. Osim toga, rupe strateški postavljene na prednjem dijelu su efikasne u smanjenju podizanja prednjeg dijela. Strane su također proširene kako bi bolje usmjerile protok zraka dalje od područja stomaka, kako ne bi uzrokovale nelagodu vašoj jakni koja leprša na vjetru.
Cilj je bio stvoriti novi crossover izraz, sa stilizacijom koja vizualno prenosi potencijal njegovih superbike izvedbi i sposobnosti dugogodišnjeg tourera koji je spreman za vožnju. Ovo se harmonično uklapa sa pažnjom na detalje koja odražava nivo elegancije i sofisticiranosti koji pruža udobnost tokom dugih vožnji i čini touring užitkom gde god vozač želi da ide.
Od oštrih linija i višeslojnih naglasaka njegovog agresivnog sportskog stila do visokog, uspravnog položaja za vožnju i dugonogih proporcija, “GX” se nosi kraljevski kao novi izraz crossover potencijala. Pažnja na svaki detalj odražava nivo elegancije, sofisticiranosti i funkcionalne ljepote koji će sigurno zadovoljiti vašu želju da putujete daleko i široko u udobnosti.
Logotipi na bočnim panelima usisnika usvajaju dizajn koji se odmah prepoznaje kao pripadnik GSX-S serije, prikazujući ime modela velikim, podebljanim stilom koji dodaje ukusan naglasak luksuznom stilu ove nove crossover mašine.
Vertikalno postavljeni par kompaktnih heksagonalnih LED farova stvara oštar izgled s jedinstvenim karakterom koji prednjem dijelu daje lagan i spreman izgled za akciju. Okruženi su LED pozicionim svjetlima koja emituju površinu i imaju uspravan ugao i uski prorezni dizajn koji dodaje prepoznatljivost ovom prednjem dijelu.
Kombinovano zadnje svjetlo i pokazivači pravca koriste LED diode za visoku vidljivost i duži vijek trajanja. Sa čistim sočivom koje pokriva LED diode, dizajn svjetla prenosi premium, najsuvremeniji osjećaj koji nadopunjuje stilizirane linije kompaktnog zadnjeg dijela.
Osnovna snaga je osigurana okvirom i zamajcem koji podržavaju superbike nivoe performansi motora. Produženo kretanje točkova na prednjem i zadnjem dijelu pomaže u izravnavanju neravnijih ili valovitih površina, dok Dunlop SPORTMAX Roadsport 2 gume pružaju sigurno prianjanje u svim uvjetima. GX uvodi Suzuki napredni elektronski ovjes (SAES) po prvi put, sa raznovrsnim postavkama koje se automatski prilagođavaju u hodu kako bi odgovarale trenutnim uvjetima vožnje. Ostali detalji uključuju uspravan položaj za vožnju i upravljače koji doprinose upravljivosti i stabilnosti. Kombinacija šasije i motora, u sprezi sa naprednim kontrolnim sistemima Suzuki Intelligent Ride System (SIRS), pruža uzbudljivo novo iskustvo vožnje.
Vertikalno postavljeni par kompaktnih heksagonalnih LED farova stvara oštar izgled s jedinstvenim karakterom koji prednjem dijelu daje lagan i spreman izgled za akciju. Okruženi su LED pozicionim svjetlima koja emituju svjetlost i imaju uspravan ugao i uski prorezni dizajn koji dodaje prepoznatljivost ovom prednjem dijelu.
Dizajniran da se savršeno uklopi s platformom paralelnog dvocilindričnog motora i izrađen od čeličnih cijevi optimizirane krutosti, okvir je projektiran da doprinese agilnom rukovanju, pruži izvrsnu stabilnost u ravnoj liniji i da jednako dobro radi u urbanim sredinama ili na sportskim vožnjama po zavojitim cestama. Sklop prednjih svjetala montiran je direktno na okvir, smanjujući količinu težine koju nose upravljači, čime GSX-8R postaje još upravljiviji i pruža neutralniji osjećaj prilikom upravljanja. Osim toga, izložene šine za sjedište dizajnirane su da podrže vozača, ali i da doprinesu vitkom izgledu i sportskom, funkcionalnom privlačnošću GSX-8R.
Sadrži dugačak međuosovinski razmak za poboljšanje stabilnosti u ravnoj liniji, dok ostali dizajnerski elementi šasije osiguravaju agilno rukovanje i sposobnost upravljanja u zavojima, te tanak, kompaktan dizajn. Ključni prioritet bio je pružiti sportski položaj za vožnju koji efikasno raspoređuje težinu naprijed i nazad, pružajući iskustvo vožnje s uključenim osjećajem, a istovremeno nudeći udobnost. Nove odvojene aluminijske ručke pomažu u postizanju ovoga pružajući položaj za vožnju s nagnutim naprijed. Osim toga, paralelni dvocilindrični motor koristi geometriju jer mu kompaktne dimenzije prednjeg dijela omogućavaju da postavi vozačevu tačku kuka dalje naprijed. Ovo, zauzvrat, omogućava vozaču da pomakne svoju težinu naprijed i lakše kontrolira GSX-8R prilikom upravljanja uskim zavojima.
Radijalno montirane prednje kočione čeljusti koje zahvataju plutajuće diskove od 310mm pružaju snažnu kočionu snagu i predvidljive performanse kočenja. Zadnja kočnica koristi disk od 240mm i čeljust s jednim klipom i kliznim pinom.
Showa SFF-BP (Separate Function Fork – Big Piston) obrnute prednje vilice omogućavaju eliminaciju uloška na jednoj strani i čine moguće povećanje veličine klipa. Struktura ne samo da smanjuje težinu, već također ima stabilne karakteristike amortizacije. Mono-šok tipa link na zadnjem dijelu, s podešavanjem prednaprezanja, postavljen je tako da doprinosi stabilnosti u ravnoj liniji i glatkoj, kontrolisanoj vožnji.
Liveni aluminijski točkovi doprinose agilnom rukovanju i vizualno poboljšavaju sportski stav GSX-8R. Dunlop RoadSport 2 radijalne gume – 120/70ZR17 naprijed, 180/55ZR17 nazad – dizajnirane su za optimalan rad u svim uvjetima i pružaju sigurno prianjanje. Unutrašnja konstrukcija sadrži karkasu i sloj pojasa podešen da postigne pravi nivo krutosti kako bi odgovarao težini i performansama GSX-8R, te pružio pravu kombinaciju agilnosti i stabilnosti. Dokazani dezen gazećeg sloja Dunlop koristi silika smjesu koja poboljšava pozitivno prianjanje u mokrim uvjetima i ima dugotrajnu otpornost na habanje. Ovi točkovi i gume rade u harmoniji s postavkama prednjeg i zadnjeg ovjesa kako bi pružili pozitivan feedback, agilno rukovanje i neutralno upravljanje, te ugodnu vožnju.
GSX-8R koristi vrlo atraktivan aluminijski zamajac s jedinstvenim oblikom koji je projektiran da pruži pravi nivo vertikalne, lateralne i torzijske krutosti, omogućavajući stabilno rukovanje i veću udobnost vožnje.
GSX-8R koristi kovane aluminijumske odvojene ručke. Upotreba aluminijuma ne samo da minimizira težinu, već pritisak primijenjen u procesu kovanja također doprinosi stvaranju visoko krutih komponenti. Niže, više naprijed postavljanje ručki pruža sportskiji položaj za vožnju, stavljajući više vozačeve težine preko prednjeg točka.
Vozačko sjedište je dizajnirano za sportsku vožnju. Pružajući podršku vozaču prema zadnjem dijelu, sjedište je oblikovano da ponudi slobodu kretanja i prekriveno je materijalom koji osigurava pozitivno prianjanje. Sa tankim dizajnom, glatko zaobljeni rubovi sjedišta također olakšavaju vozaču da postavi noge na tlo kada je zaustavljen.
Vjetrobransko staklo i maska za GSX-8R razvijeni su kroz opsežno testiranje u vjetrotunelu kako bi se poboljšale aerodinamičke performanse i smanjio umor tokom dugih vožnji smanjujući buku vjetra i sprečavajući zanošenje. Retrovozori montirani na masku dizajnirani su i testirani da poboljšaju aerodinamičke performanse i zaštitu od vjetra. S oštrim dizajnom, upotpunjuju sportski izgled.
GSX-8R koristi 5-inčni kolor TFT ekran. Jasni, lako čitljivi prikazi visokog kvaliteta informacija vas održavaju potpuno informisanim o svim sistemima i postavkama motocikla, te pružaju vitalne informacije o statusu rada u realnom vremenu. Tahometar također služi kao programabilni indikator broja obrtaja motora. Treperi kada brzina motora dostigne unaprijed postavljeni broj obrtaja koji je unio vozač. Može se postaviti u koracima od 250 obrtaja u minuti unutar raspona od 4,000 obrtaja u minuti do 9,750 obrtaja u minuti s funkcijom koja vam omogućava prikaz velikih pop-up upozorenja i podsetnika. Ručne ili automatske postavke prebacivanja za dnevni (bijeli) i noćni (crni) način rada omogućavaju vam da maksimalno povećate vidljivost u bilo koje doba dana i u bilo kojoj situaciji vožnje.
Stilizacija za novi GSX-8R temelji se na tri ključne fraze: nova era, vizualna struktura i ikona. Nova era odražava daljnju evoluciju futurističkog dizajnerskog jezika uvedenog na GSX-8S. Cilj je bio stvoriti temeljito modernu interpretaciju sportskog dizajna koja je dovoljno privlačna da postavi trend za uzbudljivu novu generaciju motocikala spremnih da nose Suzuki brend u budućnost. Vizualna struktura odražava ideologiju izlaganja funkcionalnih dijelova motocikla i njihovog bojenja kako bi se istakla visceralna privlačnost strukturnih elemenata, te naglasila mehanička privlačnost funkcionalne ljepote. Istaknuti detalji uključuju odvojene ručke, obojene šine za sjedište, aluminijske točkove, kratki dizajn prigušivača i tanki zadnji blatobran. Ikona simbolizira poštovanje koje su Suzukijevi dizajneri odali ikoničnom GSX-R dizajnu i preko 35-godišnjoj tradiciji GSX-R serije, čak i dok rade na stvaranju temeljito moderne interpretacije. Jedan primjer posvete GSX-R stilizaciji je dizajn prednje maske. Iako je povezan s GSX-R serijom u smislu DNK, GSX-8R predstavlja novo lice koje simbolizira budućnost Suzukijevog sportskog dizajna motocikala. Sve zajedno, stilizacija stvara privlačan, novi, agresivan izgled usmjeren prema naprijed koji je tanak, kompaktan, dobro izbalansiran i spreman za akciju.
Vertikalno postavljeni par heksagonalnih LED farova koristi svijetli mono-fokusni izvor svjetlosti koji vozaču pruža jasan pogled na put ispred. U smislu dizajna, vertikalna orijentacija tankog, kompaktnog sklopa farova s LED pozicionim svjetlom na vrhu stvara oštar izgled s jedinstvenim karakterom koji prednjem dijelu daje lagan i spreman izgled za akciju.
Kombinovano LED zadnje svjetlo i LED svjetlo registarske tablice montirani su na tanki zadnji blatobran, što stvara sportski dizajn koji čini da GSX-8R izgleda kratko, tanko i lagano na zadnjem dijelu.
V-Strom 800RE Tour dolazi sa svim nevjerojatnim karakteristikama i specifikacijama V-Strom 800RE, ali s dodatnim dodacima, uključujući srebrni ili crni aluminijumski gornji kofer (kapaciteta 38 litara), nosač za aluminijumski gornji kofer, srebrni ili crni aluminijumski bočni kofer (kapaciteta 37 litara po koferu), nosač za aluminijumski bočni kofer i set brave (6 komada).
Dizajn je lagani okvir, kreiran da maksimizira agilnost, udobnost, korisnost i uživanje u vožnji. Rezultat njegovog razvoja je okvir koji će doprinijeti udobnosti tokom dugih putovanja, ali će također pružiti izvrsne performanse u zavojima i stabilno rukovanje u svim uvjetima vožnje. Također pruža sigurnu stabilnost u ravnoj liniji pri vožnji autoputem, čak i kada se vozi s putnikom i kada je motocikl opremljen originalnim gornjim i bočnim koferima i natovaren opremom.
V-Strom 800RE Tour koristi dizajn livenog aluminijumskog točka sa sedam krakova. Opremljen je bezvučnim Dunlop D614F i D614 gumama (110/80R19 naprijed, 150/70R17 nazad) koje imaju unutrašnju strukturu posebno projektovanu za 800RE Tour, koja pruža agilno rukovanje, čvrsto prianjanje i stabilnost pri velikim brzinama. Osim toga, ekskluzivni dezen gazećeg sloja guma pomaže u osiguravanju čvrstog prianjanja i kočenja, kao i glatkog rukovanja. Gazeći sloj također uvodi novu silika smjesu koja poboljšava pozitivno prianjanje u mokrim uvjetima i ima dugotrajnu otpornost na habanje.
Showa Separate Function Fork – Big Piston (SFF-BP) obrnute prednje vilice pružaju stabilne karakteristike prigušenja koje ih čine pogodnim za duga putovanja, s opružnom stopom koja je optimizirana kako za čvrstu izvedbu u zavojima, tako i za stabilnost u ravnoj liniji. Prednaprezanje opruge se može podesiti, omogućujući ovjesu da bude podešen kako bi najbolje odgovarao preferencijama vozača ili uvjetima upotrebe. Zadnji amortizer se može podesiti za prednaprezanje opruge i prigušenje povrata, s daljinskim podešavačem koji olakšava podešavanje prednaprezanja opruge. Ovo je posebno korisno kada se pripremate za vožnju s putnikom ili prtljagom.
V-Strom 800RE Tour ima posvećenu geometriju šasije projektovanu da pruži maksimalnu stabilnost i upravljivost, kao i položaj za vožnju koji učinkovito raspoređuje težinu naprijed i nazad te je udoban za duga putovanja. S ciljem poboljšanja performansi u zavojima na cesti, položaj upravljača i oslonaca za noge koristi blago nagnut položaj prema naprijed. Ovaj položaj za vožnju pruža precizniju kontrolu. V-Strom 800RE Tour također putniku pruža dodatnu udobnost jer imaju dovoljno prostora i mogu sjediti bez previše savijanja koljena. Postignuta geometrija također poboljšava stabilnost rukovanja, čak i kada se vozi s putnikom i s postavljenim gornjim i bočnim koferima.
V-Strom 800RE Tour ima veliki rezervoar za gorivo od 20 litara koji nudi prošireni domet vožnje za dugotrajne ture, omogućavajući vožnju između rijetkih tačaka za punjenje goriva u udaljenijim područjima ili samo smanjujući potrebu za čestim zaustavljanjem tokom redovne vožnje na posao. U kombinaciji sa štedljivih 64.12 MPG (km po galonu), ovo daje V-Stromu teoretski domet od preko 280 kilometara.
Četveroklipne, radijalno montirane prednje kočione čeljusti hvataju diskove od 310 mm kako bi osigurale snažnu kočionu snagu i kontrolisano kočenje za optimalne performanse na cesti. Zadnja kočnica ima disk promjera 260 mm i koristi čeljust s jednim klipom i kliznim pinom. Sistem je također podesiv, tako da ABS na V-Strom 800RE Tour nudi dva načina rada. Način rada 1 pruža minimalnu intervenciju, pogodnu za vožnju po mekšim površinama. Način rada 2 je idealan za gradsku vožnju i redovne cestovne uvjete.
V-Strom 800RE Tour koristi sužene upravljače izrađene od snažnog, ali fleksibilnog aluminija. Upravljači omogućavaju položaj za vožnju s naginjanjem naprijed, što pruža zanimljivo iskustvo vožnje, kao i veću udobnost tokom dužih vožnji. Sjedište ima dizajn s donjim oblikom koji postiže veliku krutost. Ovo izdržljivo sjedište dobro podnosi opterećenje, kao i promjene težine dok vozač mijenja položaj. Koristi gušću pjenu za poboljšanje udobnosti za vozača i suvozača tokom dugih putovanja. V-STROM logo utisnut na sjedištu dodaje lijep dizajnerski detalj. Oslonci za noge od aluminija prekriveni gumom dizajnirani su da pruže udobnost tokom dugih putovanja. Oslonci za noge suvozača od čelika prekriveni gumom, pričvršćeni za liveni aluminijski nosač, imaju za cilj postizanje prave ravnoteže između udobnosti i podrške za suvozača.
Visoko, široko vjetrobransko staklo na novom V-Strom 800RE Tour pomaže u smanjenju umora tokom dugih vožnji nudeći izvrsnu zaštitu od vjetra i vremenskih uvjeta. Karakteristike uključuju oblik i veličinu definirane i optimizirane kroz opsežno testiranje u vjetrotunelu i CAE analizu. Oblik ima za cilj minimizirati utjecaj vjetra na trbuh, prsa i ramena vozača. Pored toga, trostepeno podešavanje visine stakla omogućava njegovo podizanje ili spuštanje u intervalima od 15 mm pomoću imbus ključa.
V-Strom 800RE Tour koristi 5-inčni TFT ekran u boji. Jasno čitljivi visokokvalitetni informacioni displeji vas drže u potpunosti svjesnim svih sistema i postavki bicikla i pružaju vitalne informacije o radnom statusu u stvarnom vremenu. Tahometar se udvostručuje kao programabilna indikatorska lampica broja okretaja koja treperi kada motor dostigne unaprijed podešenu brzinu i dodaje funkciju koja vam omogućava da prikažete velika iskačuća upozorenja i podsjetnike. Postavke ručnog ili automatskog prebacivanja za dnevni (bijeli) i noćni (crni) način prikaza omogućuju vam maksimalnu vidljivost u bilo kojem satu iu bilo kojoj situaciji vožnje. USB port je ugrađen u lijevu stranu klastera. Može da obezbedi do 5V izlaz i 2A maksimalnu struju.
Oštre linije karoserije i ravne površine stvaraju čvrst, ali sofisticiran izgled. Podebljani akcenti se uvode korištenjem oblikovanih dijelova naglasaka na kraju istaknutog kljuna i ispod rezervoara za gorivo. Zakošene linije postavljene u područje držanja koljena na profiliranoj ploči ispod rezervoara za gorivo daju još jedan suptilan naglasak. Novi kotači od livenog aluminijuma sa sedam krakova uključuju V oblik u dizajnu, zahvaljujući slobodi dizajna koji nude liveni točkovi u odnosu na žičane žbice.
Karakteristični, okomito naslagani par heksagonalnih LED farova koriste svetli mono-fokus LED izvor svetlosti koji vozaču pruža jasan pogled na cestu ispred. Vertikalna orijentacija tankog, kompaktnog sklopa prednjih svjetala na čijem je vrhu LED pozicijsko svjetlo stvara oštar izgled koji čini da prednji kraj izgleda lagan i spreman za akciju. Kompaktna LED pozicijska svjetla, LED indikatori i LED stražnja svjetla osiguravaju jasnu vidljivost i praktičnu izdržljivost.
Dizajn je lagana šasija, stvorena da maksimizira agilnost, udobnost, korisnost i užitak u vožnji. Rezultat njegovog razvoja je šasija koja će doprinijeti udobnosti prilikom putovanja na velike udaljenosti, ali i dati odlične performanse u zavojima i pružiti stabilno upravljanje u svim okruženjima vožnje. Također pruža uvjerljivu stabilnost na pravoj liniji pri vožnji brzinom na autoputu, čak i kada prevozite putnika i kada je bicikl opremljen gornjim i bočnim kovčezima s originalnom dodatnom opremom i napunjen opremom.
V-Strom 800RE koristi dizajn točkova od livenog aluminijuma sa sedam kraka. Obuveni su Dunlop D614F i D614 gumama bez zračnica (110/80R19 sprijeda, 150/70R17 pozadi) koje imaju unutrašnju strukturu prilagođenu isključivo za 800RE koja pruža agilno rukovanje, čvrsto prianjanje i stabilnost pri velikim brzinama. Ekskluzivna šara gazećeg sloja guma pomaže osigurati sigurnu vuču i kočenje, kao i glatko rukovanje. Gazeći sloj također uvodi novu smjesu silicijevog dioksida koja poboljšava prianjanje u mokrim uvjetima i odlikuje se trajnom otpornošću na habanje.
Pokažite viljušku sa odvojenom funkcijom – Invertirane prednje viljuške s velikim klipom (SFF-BP) pružaju stabilne karakteristike prigušenja koje ih čine prikladnima za dugu vožnju, sa brzinom opruge koja je optimizirana za solidne performanse u krivinama kao i za stabilnost na pravoj liniji. Predopterećenje opruge se može podesiti, omogućavajući podešavanje ovjesa tako da najbolje odgovara preferencijama vozača ili uvjetima korištenja. Stražnji amortizer se može podesiti za predopterećenje opruge i prigušivanje odskoka, uz daljinsko podešavanje koje olakšava podešavanje predopterećenja opruge. Ovo je posebno korisno kada se pripremate za vožnju sa putnikom ili prtljagom.
V-Strom 800RE ima namjensku geometriju šasije dizajniranu da pruži maksimalnu stabilnost i upravljivost, kao i položaj za vožnju koji efektivno raspoređuje težinu naprijed i nazad i udoban je na dugim vožnjama. U cilju poboljšanja performansi u krivinama na cesti, pozicioniranje upravljača i podnožja koristi položaj blago nagnut naprijed. Ova pozicija za vožnju omogućava precizniju kontrolu. V-Strom 800RE također pruža putnicima dodatnu udobnost jer imaju dovoljno prostora i mogu sjediti bez pretjeranog savijanja koljena. Postignuta geometrija takođe poboljšava stabilnost upravljanja, čak i kada se prevozi putnik i sa montiranim gornjim i bočnim kućištima.
V-Strom 800RE ima veliki rezervoar za gorivo od 20L koji nudi prošireni domet vožnje za putovanja na velike udaljenosti, čineći ga između rijetkih točaka goriva u udaljenijim područjima ili jednostavno rjeđe stajati na redovnom putu na posao. U kombinaciji sa štedljivim 64,12 MPG ovo daje V-Stromu teoretski domet od preko 280 milja.
Distinctive, vertikalno složeni par heksagonalnih LED farova koristi svijetli mono-fokus LED izvor svjetla koji omogućava vozaču jasan pogled na put ispred. Vertikalna orijentacija tanke, kompaktne sklopke farova, krunisane LED pozicijskim svjetlom, stvara oštar izgled koji čini da prednji dio izgleda lagan i spreman za akciju. Kompaktna LED pozicijska svjetla, LED pokazivači i LED stražnja svjetla osiguravaju jasnu vidljivost i praktičnu izdržljivost.
V-Strom 800DE Tour koristi 5-inčni bojni TFT displej. Jasno čitljivi displeji visoke kvalitete omogućavaju vam da budete potpuno upoznati sa svim sistemima i postavkama motocikla, te pružaju ključne informacije o trenutnom statusu rada. Tahometar također služi kao programabilni indikator obrtaja koji treperi kada motor dostigne unaprijed postavljenu brzinu, te dodaje funkciju koja omogućava prikazivanje velikih iskačućih upozorenja i podsjetnika. Ručne ili automatske postavke prebacivanja za dnevni (bijeli) i noćni (crni) režim rada displeja omogućuju vam maksimalnu vidljivost u bilo kojem trenutku i u svakoj vozačkoj situaciji. USB port je ugrađen sa lijeve strane upravljačke ploče i može pružiti izlaz do 5V i maksimalnu struju do 2A.
Vjerni svom naslijeđu, V-Strom 800DE Tour predstavlja najnoviju evoluciju dizajna kljuna koji je prvi put uveden 1988. na DR-Z 800. U skladu s novim izgledom koji odražava sveobuhvatne sposobnosti, oštriji novi kljun pozicioniran je više, vizualno prenoseći prošireni hod suspenzije i sposobnost modela da se nosi s grubljim terenom. Ostali elementi prednjeg dijela, uključujući novi vertikalno složeni heksagonalni LED far, dizajnirani su da izgledaju vitko, lagano i kompaktno. Linije karoserije su oštre s ravnom površinom za stvaranje robustnog izgleda.
Dinamične sportske performanse susreću sposobnost i udobnost na velikim udaljenostima. Uzbudljiv motor, prilagodljiva šasija, poluaktivno ovjes i pomoć vozaču sljedeće generacije. Spremni za svako putovanje.
Snaga | 84.3PS | Obrtni moment | 78Nm |
---|---|---|---|
Zapremina motora | 776cc | Potrošnja goriva | 3.67 L/100km |
Ukupna dužina | 2345 mm (92.3 in) | Ukupna širina | 975 mm (38.4 in) |
---|---|---|---|
Ukupna visina | 1310 mm (51.6 in) | Odvojenost od tla | 220 mm (8.7 in) |
Međuosovinsko rastojanje | 1570 mm (61.8 in) | Masa vozila | 230 kg (507 lbs) |
Visina sjedala | 855 mm (33.7 in) | Kapacitet goriva | 20.0 litre (4.4 UK gallons) |
Snaga | 84.3PS | Obrtni moment | 78Nm |
---|---|---|---|
Podmazivanje | Mokra kartera | Sistem goriva | Ubrizgavanje goriva |
Pogon | Lanac | Provrt | 84.0 mm x 70.0 mm (3.3 in x 2.5 in) |
Tip motora | 4-taktni, 2-cilindrični, tečno hlađeni, DOHC | Kompresioni odnos | 12.8 : 1 |
Paljenje | Elektronsko paljenje | Transmisija | 6-brzinski stalni zupčanik |
Pokretač | Električni | Emisija CO2 | 104 g/km |
Prednji ovjes | Obrnuto teleskopski, opruga, uljno amortizovan | Zadnji ovjes | Tip veza, opruga, uljno amortizovan |
---|---|---|---|
Prednje kočnice | Disk, dvostruki | Zadnje kočnice | Disk |
Prednje gume | 90/90-21M/C 54H, tip sa unutrašnjom gumom | Zadnje gume | 150/70R17M/C 69H, bez unutrašnje gume |
Ukoliko želite ponudu za vozilo popunite obrazac ispod i kontaktirati će vas naš prodavač.