Burgman 400 donosi veću klasu i zadovoljstvo na vaše putovanje. Dobro stoji, kao fino ručno rađeno odijelo. Vozi se udobno i ponaša se kao šampion.
Cijena već od
Pomaknite se prema dolje da saznate više o motoru, šasiji i komponentama, elektronici i stilu.
Odaberite svoju boju, dodatnu opremu i opcije financiranja na jednom zgodnom mjestu, s mogućnošću da svoju konfiguraciju pošaljete lokalnom distributeru ako želite saznati više.
Jeste li vidjeli sve što trebate znati? Naručite online već danas i vaš odabrani Suzuki zastupnik će vam se javiti da vam pomogne da osigurate vašu savršenu novu mašinu.
U srcu uglađenih performansi novog Burgman 400 je ažurirana verzija njegovog moćnog četverotaktnog motora od 400 ccm, DOHC, jednocilindričnog motora s ubrizgavanjem goriva.
Dvostruko stepenasto sjedalo nudi luksuznu udobnost i za vozača i za putnike kombinirajući jastuk debljine 78,5 mm i tanak dizajn. Plavi dvostruki šavovi dodaju prepoznatljiv moderan naglasak. Dok je naslon za leđa vozača podesiv naprijed za 15 mm ili 30 mm kako bi se optimizirao udobnost i položaj u vožnji.
Dva prednja pretinca pružaju 3,5 litara⁵ prostora za odlaganje na desnoj strani i 2,8 litara⁵ na lijevoj strani za karte i druge predmete. Desno ležište ima 12V DC utičnicu⁷ za punjenje vašeg mobilnog telefona ili drugih elektronskih uređaja.
Burgman 400 ima prostrani 42-litarski pretinac za odlaganje ispod sjedišta⁵ sadrži dvije kacige³ i pruža dovoljno prostora za odlaganje vaše opreme.
Burgman 400 koristi prednji točak od 15 inča. Ovo daje imidž i izgled stabilnosti koji mogu uliti veće samopouzdanje vozača. Osim izgleda, ovaj veći kotač lakše će se kotrljati preko neravnina i nesavršenosti na površini puta za superiornu vožnju, veću udobnost i veću stabilnost za samopouzdanje vozača.
Donji okvir Burgman 400 napravljen je od cijevi velikog promjera, tankih stijenki koje pružaju malu težinu i krutost potrebnu za odlično rukovanje. Dopunjujući ovaj okvir u ostvarivanju stabilne, opuštajuće i okretne vožnje su prednje vilice od 41 mm sa izdašnim hodom točkova od 110 mm.
Veliki, lako čitljivi analogni brojčanici brzinomjera i tahometra nalaze se na digitalnom displeju koji prikazuje odometar, postavku kontrole proklizavanja, dvostruki mjerač puta, mjerač goriva, indikator temperature rashladne tekućine, mjerač prosječne potrošnje goriva, indikator temperature okoline, indikator smrzavanja⁴ i sat. Uključen je i Suzukijev indikator ekološke vožnje⁸, koji se uključuje kada se vozilom upravlja na način koji štedi gorivo i može pomoći vozačima da nauče tehnike za bolju uštedu goriva.
Podignuto vjetrobransko staklo Burgmana 400 stvara čist, kompaktan izgled sprijeda ili sa strane. Istovremeno, pruža i optimalnu zaštitu od vjetra za udobnost vozača, kao i jasan pogled na cestu.
Tanak, elegantan dizajn nosa karakteriše oštro oblikovana dvostruka LED prednja svjetla sa integriranim LED pozicionim svjetlima i pokazivačima smjera postavljenim ispod. Ukupni efekat stvara čist i lagan prednji dio koji se odmah prepoznaje da pripada porodici Burgman. Tanak zadnji deo Burgman 400 ima nezavisna LED zadnja kombinovana svetla sa pokazivačima pravca na njihovim vrhovima. To je oštro izvajan dizajn koji izražava eleganciju i agilnost.
Dinamične sportske performanse susreću sposobnost i udobnost na velikim udaljenostima. Uzbudljiv motor, prilagodljiva šasija, poluaktivno ovjes i pomoć vozaču sljedeće generacije. Spremni za svako putovanje.
Snaga | 29PS | Obrtni moment | 35.2Nm |
---|---|---|---|
Zapremina motora | 400cc | Potrošnja goriva | 3.34 L/100km |
Ukupna dužina | 2235 mm (87.99 in) | Ukupna širina | 765 mm (30.11 in) |
---|---|---|---|
Ukupna visina | 1350 mm (53.15 in) | Odvojenost od tla | 125 mm (4.92 in) |
Međuosovinsko rastojanje | 1580 mm (62.20 in) | Masa vozila | 218 kg |
Visina sjedala | 755 mm (29.72 in) | Kapacitet goriva | 13.5 litre (3.0 UK gallons) |
Snaga | 29PS | Obrtni moment | 35.2Nm |
---|---|---|---|
Podmazivanje | Mokra kartera | Sistem goriva | Ubrizgavanje goriva |
Pogon | Kaiš | Provrt | 81.0 mm x 77.6 mm (3.2 in x 3.1 in) |
Tip motora | 4-taktni, 1-cilindrični, tečno hlađeni, DOHC | Kompresioni odnos | 10.6 : 1 |
Paljenje | Elektronsko paljenje | Transmisija | CVT |
Pokretač | Električni | Emisija CO2 | 94 g/km |
Prednji ovjes | Teleskopski, opruga, uljno amortizovan | Zadnji ovjes | Tip veza, opruga, uljno amortizovan |
---|---|---|---|
Prednje kočnice | Disk, dvostruki | Zadnje kočnice | Disk |
Prednje gume | 120/70-15M/C 56S | Zadnje gume | 150/70-13M/C 64S |
Ukoliko želite ponudu za vozilo popunite obrazac ispod i kontaktirati će vas naš prodavač.