Osvoji nove terene, istraži nove horizonte i doživi nove avanture. Prednji točak od livenog metala veličine 19 inča sa gumama fokusiranim na cestu, velika sedišta za vozača i suvozača, veliki podesivi štitnik i specijalno dizajnirani upravljači i oslonci za noge pružaju udobnost i sposobnost za duge vožnje po cesti. Posebna ergonomija, elektronički pomagači vozaču, tempomat, brzi menjač i TFT ekran u boji nude još veće samopouzdanje i uzbuđenje na svakom putovanju.
Cijena već od
Pomaknite se prema dolje da saznate više o motoru, šasiji i komponentama, elektronici i stilu.
Odaberite svoju boju, dodatnu opremu i opcije financiranja na jednom zgodnom mjestu, s mogućnošću da svoju konfiguraciju pošaljete lokalnom distributeru ako želite saznati više.
Vidjeli ste sve što trebate znati? Naručite online danas i vaš odabrani Suzuki prodavac će vas kontaktirati kako bi vam pomogao osigurati vašu savršenu novu mašinu.
Novi V-Strom 1050DE pokreće najnovija iteracija Suzukijevog prepoznatljivog četverotaktnog motora hlađenog tekućinom hlađenog, 90° V-Twin DOHC motora. Proizvod dugogodišnjeg razvoja posvećenog tima strastvenih inženjera, ovaj motor već dugo uživa reputaciju za pružanje prijatnog karaktera, snage, pouzdanosti i odličnog zvučnog zapisa za vašu sledeću avanturu.
V-Strom 1050 vozi na točkovima od livenog aluminija sa 10 krakova obučenim u Bridgestone Battlax Adventure A41 radijalne gume. Prednje gume 110/80R19 i zadnje 150/70R17 doprinose agilnom upravljanju i pozitivnom prianjanju, bez obzira da li je površina puta suha ili mokra. Pružaju glatku vožnju i veću udobnost prilikom dugih putovanja i nastavljaju ulijevati povjerenje čak i kada vaša avantura nadmaši tamo gdje se asfalt završava
Obrnuti prednji viljuški KYB sa unutrašnjim cijevima od 43mm osiguravaju glatku, kontroliranu vožnju i stabilne karakteristike prigušivanja koje su vrlo prikladne za avanturističku vožnju. Potpuno podesivi, omogućavaju vam da prilagodite postavke prema vašim preferencijama ili namijenjenoj upotrebi. Monoshock KYB ogibljenje tipa veze na stražnjem dijelu doprinosi agilnosti i stabilnosti, a njegov prednapon se može prilagoditi jednostavnim okretanjem regulatora. Ogibljenje V-Strom 1050 usvaja hod, sa 160mm sprijeda i 160mm straga, savršeno za avanture na asfaltiranim cestama ili lakšu upotrebu na neasfaltiranim putevima.
Težnja za izradom visokoučinkovitih aluminijskih okvira integralni je dio Suzuki-jevog inženjerskog DNK već desetljećima, a okvir za V-Strom 1050 ostaje vjeran tom nasljeđu. Uključuje aluminijske odljevke i ekstrudirane aluminijske sekcije koje daju pravu količinu fleksibilnosti i snage za cjelokupnu čvrstu strukturu. Rezultat je vitak, lagan i čvrst okvir dokazane pouzdanosti koji pruža izvrsnu stabilnost u pravoj liniji, izvanredno upravljanje i lakoću manevrisanja, gdje god vas putovanje odvede.
Posvećena geometrija šasije dizajnirana je da pruži veće nivoe udobnosti, stabilnosti i kontrole na asfaltiranim površinama. V-Strom 1050 također karakteriše nezavisni dizajn vozačkog i suvozačkog sjedala koji je vizuelno privlačan i postiže pravi nivo čvrstoće kako bi pružio obilje udobnosti sa manje umora na dugim vožnjama. Visina sjedala vozača može se povećati za 20mm pomoću uključenih dizalica koje se čuvaju ispod suvozačkog sjedala. Takođe, opcionalno niže sjedalo (30mm) je dostupno iz asortimana originalnih dodataka.
V-Strom 1050 nastavlja koristiti dokazane zaobljene aluminijske volane svojih prethodnika; to se odnosi na drugačiju širinu i kvalitetu aluminija u odnosu na 1050DE. Ovi volani su oblikovani tako da budu udobni na dugim turama i dinamičnijim vožnjama. V-Strom 1050 je opremljen gumom presvučenim aluminijskim oslonačima za noge koji pružaju dodatnu udobnost prilikom dugih vožnji, umjesto čeličnih oslonača za noge orijentisanih za off-road vožnje, kakvi su na modelu 1050DE.
USB port ugrađen sa lijeve strane upravljačke ploče omogućava napajanje za punjenje pametnih telefona, a tu je i 12V DC izlaz ispod sjedišta za punjenje drugih uređaja. Poklopci za člankove prstiju pojačavaju avanturistički stil mašine nudeći dodatnu zaštitu od vremenskih uvjeta, kao i zaštitu od letećih kamenja. Standardni centralni stalak donosi dodatnu praktičnost i funkcionalnost za upotrebu tokom održavanja, utovara ili parkiranja na rastresitim površinama. Na stražnjem dijelu, nalaze se nosači za integrisane dodatne kofere, kao i stilizovani plastični poklopac trbuha. 1050 također uključuje podešavanje visine sjedišta vozača za 20mm više i podešavanje visine vjetrobrana za 50mm kao standard.
Par Tokico radijalno montiranih monoblok kliješta, svako sa četiri suprotstavljena klipa, djeluje na diskove promjera 310mm koji se slobodno kreću, pružajući pouzdanu kočionu snagu na prednjem dijelu. Oni rade u kombinaciji sa zadnjim disk kočnicama kao dio ABS sistema koji pomaže spriječiti blokiranje točkova, za stabilnije kočenje. Napredni sistem kočenja za 1050 također uključuje povezane kočnice, ABS osjetljiv na ugao nagiba, preklopivi ABS i mnoštvo drugih tehnologija kočenja podržanih sa 6-osnom Inercijskom Mjernom Jedinicom (IMU). Za detalje o ovim sistemima i njihovim prednostima, molimo pogledajte informacije SIRS-a na ovoj stranici.
Oblik i veličina ekrana V-Strom 1050 su dizajnirani da maksimiziraju udobnost prilikom dužih vožnji. Karakteriše ga 50mm vertikalnog podešavanja koje se obavlja pomoću ručice za brzo otpuštanje. Ekran je temeljito testiran kako bi se osiguralo da efikasno smanji buku vjetra i spriječi vibracije, čime se osigurava udobnija i manje zamorna vožnja.
Vertikalno postavljeni pravougaoni LED farovi pružaju vam jasan pogled na put ispred, dok istovremeno dodaju stilski šarm prednjem dijelu V-Strom 1050. Kompaktna LED poziciona svjetla, LED indikatori i LED stražnja svjetla osiguravaju jasnu vidljivost i praktičnu izdržljivost.
DR-Z800 desert racer je napravio istoriju dizajna kada ga je Suzuki uveo na reli Pariz-Dakar 1988. godine, predstavljajući jedinstveni novi koncept na sceni relija koji ostaje popularan među motoristima i danas. DR-Z je kompaktan, lagan i čvrst kao čelik. Jedan od njegovih najupečatljivijih elemenata dizajna bila je radikalna nova izražajnost dizajna istaknutog „kljuna“ naprijed. Kako je potvrđeno njegovom modernom interpretacijom dizajna „kljuna“, novi V-Strom 1050 ostaje vjeran ovom nasljeđu.
V-Strom 1050 koristi novi prilagođeni 5-inčni bojni TFT displej koji nudi jasno čitljive informacije na ekranu. Displej visoke kvalitete omogućava vam da budete u potpunosti svjesni svih sistema i postavki motocikla te pruža ključne informacije o trenutnom statusu rada. Tahometar ima dvostruku funkciju kao programabilni indikator obrtaja koji treperi kada motor dostigne unaprijed postavljenu brzinu, a još jedna nova funkcija prikazuje velike iskačuće upozorenja i obavijesti. Ručne ili automatske postavke prebacivanja za dnevni (bijeli) i noćni (crni) režim rada displeja omogućuju vam maksimiziranje vidljivosti u svakom trenutku i u svim voznim situacijama.
Dinamične sportske performanse susreću sposobnost i udobnost na velikim udaljenostima. Uzbudljiv motor, prilagodljiva šasija, poluaktivno ovjes i pomoć vozaču sljedeće generacije. Spremni za svako putovanje.
Snaga | 107.4PS | Obrtni moment | 100Nm |
---|---|---|---|
Zapremina motora | 1037cc | Potrošnja | 4.34 l /100 km |
Ukupna dužina | 2265mm (89.2 in) | Ukupna širina | 940 mm (37.0 in) |
---|---|---|---|
Ukupna visina | 1515 mm (59.6 in) | Odvojenost od tla | 165 mm (6.5 in) |
Međuosovinsko rastojanje | 1555 mm (61.2 in) | Masa vozila | 242.0 kg (534 lbs) |
Visina sjedala | 855 mm (33.7 in) | Kapacitet goriva | 20.0 litra (4.4 UK gallons) |
Snaga | 107.4PS | Obrtni moment | 100Nm |
---|---|---|---|
Podmazivanje | Mokra kartera | Sistem goriva | Ubrizgavanje goriva |
Pogon | Lanac | Provrt | 100.0 mm x 66.0 mm (3.9 in x 2.6 in) |
Tip motora | 4-taktni, tečno hlađeni, DOHC, 90° V-Twin | Kompresioni odnos | 11.5 : 1 |
Paljenje | Električno | Transmisija | 6-brzinska konstantna mreža |
Pokretač | Električni | Emisija CO2 | 120 g/km |
Prednji ovjes | Obrnuto teleskopski, opruga, uljno amortizovan | Zadnji ovjes | Link type, coil spring, oil damped |
---|---|---|---|
Prednje kočnice | Disk, dvostruki | Zadnje kočnice | Disk |
Prednje gume | 110/80R19M/C 59V bez cijevi | Zadnje gume | 150/70R17M/C 69H, bez unutrašnje gume |
Ukoliko želite ponudu za vozilo popunite obrazac ispod i kontaktirati će vas naš prodavač.