Potpuno novi GSX-8S ima okretni moment od 776cc, 270° radilicu, paralelni blizanac koji pruža uzbudljive performanse i uzbudljiv zvuk u čitavom rasponu okretaja. 5” TFT tabla u boji, dvosmjerni brzi mjenjač i agresivan dizajn čine prefinjenu, ali uzbudljivu vožnju na svakom putovanju.
Cijena već od
Pomaknite se prema dolje da saznate više o motoru, šasiji i komponentama, elektronici i stilu.
Odaberite svoju boju, dodatnu opremu i opcije financiranja na jednom zgodnom mjestu, s mogućnošću da svoju konfiguraciju pošaljete lokalnom distributeru ako želite saznati više.
Jeste li vidjeli sve što trebate znati? Naručite online već danas i vaš odabrani Suzuki zastupnik će vam se javiti da vam pomogne da osigurate vašu savršenu novu mašinu.
GSX-8S pokreće potpuno novi 776cc DOHC 270° paralelni dvostruki motor fokusiran na dinamičke performanse. Pruža obilan obrtni moment za fleksibilnost prilagođen nizu vozača, uparen sa snažnim gornjim dijelom za uzbudljivu i nagrađivanu vožnju.
Dizajniran oko novog motora i izrađen od čeličnih cijevi, okvir je projektovan da pruža izvrsnu stabilnost u pravolinijskoj vožnji, doprinosi agilnom rukovanju i dobro se ponaša kako u gradskim tako i na autocestovnim brzinama. Novi izloženi potokvir je dizajniran da podrži vozača i doprinosi vitkom izgledu i pojednostavljenom dizajnu GSX-8S-a.
Posjedujući međuosovinsko rastojanje koje je duže od uobičajenog za tipične naked streetfightere, ovo doprinosi stabilnosti u pravolinijskoj vožnji, dok ukupna geometrija šasije omogućava agilno rukovanje i izvedbu u zavojima. Prioritet geometrije je pružanje udobnog položaja za vožnju koji efikasno raspoređuje težinu naprijed i nazad. Novi motor koristi prednosti geometrije sa svojim kompaktnim dimenzijama prednje i zadnje strane, omogućavajući pozicioniranje bokova vozača više prema naprijed. To zauzvrat omogućava vozaču da lakše prenese svoju težinu prema prednjem dijelu i kontrolira GSX-8S prilikom prolaska kroz uske zavoje.
Radijalno montirane prednje kočione čeljusti koje hvataju diskove od 310 mm pružaju snažnu kočionu snagu i predvidljive performanse kočenja. Zadnja kočnica koristi disk od 240 mm i jednoklipni klizni klip.
Obrnute prednje viljuške KYB sa hodom od 130 mm pružaju ugodnu vožnju i karakteristike stabilnog prigušivanja koje ih čine pogodnim za širok spektar stilova vožnje. Posvećeni mono-šok KYB zadnji ovjes postavljen je tako da doprinosi stabilnosti u pravolinijskoj vožnji i agilnosti, čak i kada se vozi s putnikom.
Aluminijski točkovi imaju jedinstven, lagan dizajn koji dodaje stil i doprinosi upravljivosti i sportskim performansama. Opremljeni su novom generacijom Dunlop RoadSport 2 radijalnih guma dizajniranih da optimalno rade i pružaju konstantno prianjanje. Prilagođena unutrašnja konstrukcija uključuje karkasu i sloj pojasa podešene tako da postignu odgovarajuću krutost koja odgovara težini i performansama GSX-8S, i da dostave pravu kombinaciju agilnog upravljanja i stabilnosti. Dokazani dezen gazećeg sloja Dunlop-a uvodi novu silikonsku smjesu koja poboljšava prianjanje u mokrim uslovima i karakteriše se dugotrajnom otpornošću na habanje.
GSX-8S usvaja atraktivan aluminijski zamajac s jedinstvenim oblikom koji je projektovan da pruža odgovarajuću vertikalnu, lateralnu i torzijsku krutost, čime se obezbeđuje stabilnost u upravljanju i veća udobnost vožnje.
Uskočeni aluminijski upravljači su dizajnirani da pružaju sportski, a ipak udoban uspravan položaj vožnje i imaju dovoljno širok hvat koji doprinosi pozitivnoj kontroli.
Dizajniran za udobnu i sportsku vožnju. Pružajući podršku vozaču prema zadnjem rubu, sjedište je oblikovano da nudi slobodu pokreta i prekriveno je materijalom koji pruža pozitivno prianjanje. Sa tankim dizajnom, glatko zaobljeni rubovi sjedišta također olakšavaju vozaču da postavi noge na tlo kada je zaustavljen.
Vertikalno složeni par heksagonalnih LED farova dizajniran je da imitira GSX-S1000 i koristi svijetli LED izvor svjetla sa jednim fokusom koji vozaču pruža jasan pogled na put ispred. Vertikalna orijentacija tanke, kompaktne skupštine farova stvara oštar izgled sa jedinstvenim karakterom koji čini da prednji dio izgleda lagan i spreman za akciju. Kompaktne LED pozicione svjetiljke su uz farove dok prate oblik naprijed i nadole duž prednje maske. Uglovit dizajn ovih uskih proreza dodaje jedinstvenost licu motocikla.
Stilizacija novog GSX-8S zasniva se na tri ključne fraze: nova era, vizuelna struktura i ikona. Nova era odražava cilj kreiranja temeljito modernog dizajna koji postavlja trend za uzbudljivu novu generaciju motocikala spremnih da nose Suzuki brend u budućnost. Vizuelna struktura odražava cilj izlaganja funkcionalnih dijelova motocikla, bojenja u novim bojama karoserije i pojednostavljenja karoserije i grafika kako bi se istaknuo visceralni apel njegovih strukturalnih elemenata. Ikona odražava cilj stvaranja jedinstvene siluete s ikoničnom prisutnošću koja je odmah prepoznatljiva i simbolizuje budućnost Suzuki dizajna.
GSX-8S koristi 5-inčni kolorni TFT displej. Jasno čitljivi displeji visokog kvaliteta omogućavaju vam da budete potpuno svjesni svih sistema motocikla i postavki te pružaju vitalne informacije o statusu rada u realnom vremenu. Tahometar također služi kao programabilni indikator broja obrtaja koji trepće kada motor dostigne unaprijed postavljenu brzinu, te dodaje funkciju koja omogućava prikazivanje velikih pop-up upozorenja i podsjetnika. Ručne ili automatske postavke za dnevni (bijeli) i noćni (crni) način prikaza omogućavaju maksimalnu vidljivost u bilo koje doba dana i u bilo kojoj situaciji vožnje.
Dinamične sportske performanse susreću sposobnost i udobnost na velikim udaljenostima. Uzbudljiv motor, prilagodljiva šasija, poluaktivno ovjes i pomoć vozaču sljedeće generacije. Spremni za svako putovanje.
Snaga | 82.9PS | Obrtni moment | 78Nm |
---|---|---|---|
Zapremina motora | 776cc | Potrosnja goriva | 3.5 |
Ukupna dužina | 2,115mm (83.3in) | Ukupna širina | 775mm (30.5in) |
---|---|---|---|
Ukupna visina | 1,105mm (43.5in) | Odvojenost od tla | 145mm (5.7in) |
Međuosovinsko rastojanje | 1,465mm (57.7in) | Masa vozila | 202kg (445lbs) |
Visina sjedala | 810 mm (31.9in) | Kapacitet goriva | 14.0L (3.1UK gallons) |
Snaga | 82.9PS | Obrtni moment | 78Nm |
---|---|---|---|
Podmazivanje | Wet Sump | Sistem goriva | Fuel Injection |
Pogon | Chain | Provrt | 84.0 x 70.0 (3.3in x 2.8in) |
Tip motora | 4-taktni, 4-cilindra, tečno hlađeni, DOHC | Kompresioni odnos | 12.8 : 1 |
Paljenje | Elektronsko paljenje (transistorised) | Transmisija | 6-stepeni konstantni mesh |
Starter | Electric | Emisije CO2 | 99g/km |
Prednji ovjes | Inverted teleskopski, opruga, uljno amortizovan | Zadnji ovjes | Tip veza, opruga, uljno amortizovan |
---|---|---|---|
Prednje kočnice | Disk, dvostruki | Zadnje kočnice | Disk |
Prednje gume | 120/70ZR17M/C (58W) | Zadnje gume | 190/50ZR17M/C (73W) |
Ukoliko želite ponudu za vozilo popunite obrazac ispod i kontaktirati će vas naš prodavač.